Sări la conţinut

Aerosmith in concert la Bucuresti

iunie 19, 2010

Cencertul Aerosmith de la Bucuresti a strans la Zone-Arena peste 30.000 de oameni si a costat in jur de 600.000 de euro, din informatiile primite.

Trecand peste date tehnice, concertul a fost unui intradevar spectacul in care Tyler si Perry au facut parada in hainele lor sclipitoare si au cantat tot ceea ce imi doream sa aud, de la Pink, la Jaded la toate celelalte hituri pe care le fredonam inca din scoala generala.

Au sarit, au dansat, ne-au spus ca romancele sunt frumoase, ne-au spus ca s-au simtit bine la noi si noi cu ei si in cele doua ore petrecut pe stadion ne-au transpus inapoi in timp, catre un feel de anii 80. Am traiat si am respirat glam si rock si am cantat alaturi de ei fiecare melodie.

La 62 de ani Steven Tyler arata extraordinar…si Perry ,la 59 arata la fel, nu si-au pierdut nimic din tineretea si energia pe care o vedem in videoclipuri. – dar ce-ar fi ca mai bine sa va arat si cateva poze de la concert: ENJOY

3 comentarii leave one →
  1. idrivex1 permalink
    iunie 20, 2010 9:27 am

    cei din apropierea scenei s’au plans de sonorizare; ‘pare ca tu ai nimerit!
    .
    sa-ti fie de bine (concertul); la mai multe (asemenea)!

  2. Alexandra Lia Grindean permalink*
    iunie 20, 2010 2:10 pm

    mersi…intradevar, si eu am simtit niste probleme la sonorizare…dar nu mai conta …totul a fost minunat…o sa revin saptamana viitoare cu poze de la Metallica si Rammstein 😀

  3. iDRIVE permalink
    iunie 21, 2010 2:04 pm

    …uite si Reamonn H D(ii cam trecem cu vederea):
    .
    http://www.youtube.com/user/R0wan

Lasă un comentariu