Skip to content

Ozzy Osbourne – I Fucking love you too

Octombrie 3, 2010

Da…a trecut si concertul Ozzy…incheind astfel un an plin de evenimente rock…dar cine stie…mai e totusi pana la sfarsit inca ceva vreme…poate o sa mai avem surprize….

Ozzy a fost absolut genial…best show ever. Cu toate ca daca aveai sub 1,7m inaltime nu prea aveai ce cauta pe acolo…si in ciuda faptului ca am stiut doar vreo 5 piese…(spre marea mea rusine)…a fost un show demential. Batranelul Ozzy m-a impresionat foarte mult…nu am vazut niciodata atata entuziasm din partea unui artist…ne-a multmumit, ne-a transmis sarutari, ne-a pupat steagul, s-a pus in genunchi, a aruncat cu galeti de apa in noi,…a fost genial. Aici puteti citi articolul pe care l-am scris cu mare drag noaptea, dupa concert:

[FOTO/VIDEO] Ozzy Osbourne: Rock, entuziasm si zeci de sarutari

Si in cele ce urmeaza…iata cateva poze…nu mi-au iesit prea bine, dar distanta atat mi-a permis…:)…enjoy

4 comentarii leave one →
  1. Adrian Nicolae Crețu permalink
    Octombrie 4, 2010 3:55 pm

    Ți-au ieșit mai bine decât ale mele. Eu am stat mai în spate. Și spune-le celor de la 9am că prima piesă a fost „Bark at the Moon”.

    • Alexandra Lia Grindean permalink*
      Octombrie 7, 2010 12:17 pm

      Mersi mult Adrian…eu am scris materialu si pentru 9AM…deci e greseala mea…mersi de sesizare…o zi faina 🙂

  2. Adrian Nicolae Crețu permalink
    Octombrie 7, 2010 12:37 pm

    Cu mare plăcere. O greșeală recunoscută este iertată. Felicitări și pentru poze, și pentru texte! Toate cele bune!

  3. Noiembrie 14, 2010 8:03 pm

    am aflat recent de blogul tau … e foarte ok o sa il citesc in continuare …am si eu pentru presedintele nostru de 2 lei o poza http://patratzel.com/neseriosu/2-lei/

Lasă un răspuns

