Skip to content

Obsesia Rammstein a fost resuscitata

Iunie 28, 2010

Dupa aproape 8 ani de asteptare, au venit…in sfarsit au venit.

I-am descoperit din intamplare pe cand eram in clasa a 11-a pe o caseta video imprumutata de la un prieten.  Acolo, dupa primul Engel, eram a lor. De-a lungul anilor am colectionat toate albumele, postere, poze, absolut tot ce gaseam. Toata isteria Rammstein s-a stins odata cu terminarea liceului si a ramas nostalgia..speranta de a-i vedea macar o data in concert si iata, cu seara de ieri, obsesia Rammstein a fost resuscitata.

Till ne-a jucat pe degete exact cum a vrut, am marsaluit, am urlat, le-am cantat toate refrenele, ne-am retrezit la viata pe acordurile chitarii lui Richard si ritmul lui Cristoph

2 comentarii leave one →
  1. August 8, 2010 4:10 am

    A fost ceva, special. Rammstein inseamna mai mult decat muzica. Daca vor mai veni in Romania, cu siguranta voi fi acolo.

  2. Alexandra Lia Grindean permalink*
    Septembrie 8, 2010 2:19 pm

    haha…nici nu ati observat ca am pus o poza de doua ori 😛

Lasă un răspuns

